یه بغل حرف

فال

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

یه وقتایی که خیلی بیکارم میرم تو این سایتای فال انلاین

خودم اعتقاد ندارم ولی بامزه ست گاهی یه چیزا به ادم میگه که ذوق میکنی 

بقول این بفرمایید شامی ها برا فان خوبه

حالا راست هم نباشه حس امیدواری رو تو ادم بیشتر میکنه

یه دوستی هس چند وقتیه ازش بیخبرم 

نیت کردم برم بهش یه سر بزنم حالشو بپرسم جوابش اومد 

اون مث یه بشکه ای که تهش سوراخه هر چی بهش محبت کنی مثل اینه که تو اون بشکه اب بریزی

از اون موقع همش یادم میاد  به تشبیه بشکه خندم میگیره. خیلی بامزه ست

 "بشکه " :))))))

اونم یه بشکه ی زپرتی:))))))

کاش ادرس اینجا رو داشت بهش میگفتم چطوری بشکه؟ :)))))

  • مژگان ...

نظرات  (۳)

عجب تعبیری! بشکه!!! :))
پاسخ:
:)))
سلام. وقتت بخیر. تشبیه بشکه خیلی جالبه. منم از این بشکه ها زیاد دور و برمه. گاهی اوقات خودم نقش بشکه را بازی میکنم. فقط حیف که نمیشه به کسی گفت بشکه. فکر میکنه قد و هیکلش را میگیم میزنه دهن  مهن را سرویس میکنه. مژگان جون  وبم دیگه جذابیتش را برام از دست داده. ولی هر وقت بیام وب باز کردن وبهای تو برام از اوجب واجباته. مخصوصا این یکی. از خوندن متنهات لذت میبرم.تولد دختر گلت مبارک. اخر هفته ی خوبی داشته باشی.
پاسخ:
ممنون عزیزم همیشه لطف داری 
اره والا کاش میشد بهشون گفت :))
چرا جذابیت نداره؟من نوشته هاتو خیلی دوس دارم عکس هم که میزاری دیگه عالیه :)
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • سلام.
    خوبید؟
    خوشحال میشم از حضورت و درج نظراتتون در مورد مطالبمون...
    با پای دل بیایید....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">