یه بغل حرف

نیایش

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ق.ظ

خدای خوب من ....

ما برای داشتن تو ریسمان نبسته ایم 

دل بسته ایم 

خدای خوب من حسابگرانه تسبیح بدست میگیرم 

واز تو بی حساب روزی میخواهم 

حسابگرانه ذکر میگویم 

واز تو بی حساب نعمت میخواهم 

حسابگرانه نماز میخوانم و روزه میگیرم 

واز تو بی حساب اجر میخواهم

حسابگرانه صدایت می کنم 

واز تو بی حساب توجه می خواهم 

حسابگرانه بندگی میکنم 

و از تو بی حساب خدایی میخواهم 

همه اش شد ( من ) !!

کاش میفهمیدم همه اش باید ( تو ) باشد 

مینازم به این خداییت !!

که با این همه بی بندگی ،خداییت حرف ندارد !!!

  • مژگان ...

نظرات  (۲)

  • فانوس جزیره
  • بردبار باش ...
    دعوتید


    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    ممنون :)
    خب اون خداس دیگه
    ما هم بنده 
    نباید ی فرقی بین ما باشه؟
    پاسخ:
    البته  :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">