یه بغل حرف

کلافه

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

نمیتونم برم بلاگفا

نمیتونم برا خیلی ها نظر بزارم

نمیتونم برم فیس بوک


کلافه شدم

  • مژگان ...

نظرات  (۷)

سلام مژگان جونم سال جدید خونه ی جدید مبارک.
مژگان منم امروز خیلی خوردم فکر کنم فردا وزن کنم ١ کیلویی اضافه کرده باشم.از صبح همش این جمله تو سرم میچرخه خدایا ذهن مون رو از بند شکممون رها کن.
اره از صبح بلاگفا قاطی کرده خاک تو سرش خودشو وسرویس مسخره اش .
تولد همسری هم مبارک باشه.
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام ودرود
ممنونم که به من سر می زنی
ایام بهاری بر شما مبارک
همیشه زلال و بهاری باشید
پاسخ:
ممنون 
همینطور براشما
مژگان چرا اون وبت باز نمیشه؟ گندش بزنه این بلاگفا رو هر کاری کردم وبت برام باز نشد.

پاسخ:
منکه دیگه کلافه شدم هر صفحه ای رو 3-4 بار باز میکنم تا بتونم برم توش 
چه رژیمی؟ من که امروز رو رعایت کردم ولی نتونستم برا شیرینی جلوی خودم رو بگیرم ولی از ساعت 8/5 هیجی نخوردم الان دلم داره ضعف میره ناجور.

پاسخ:
گذاشتمش ولی برا دانلوده نتونستم بنویسم همش پرید
سلام..من وقتی نمی تونم بیام بلاگ ...کلافه می شم..:)
پاسخ:
عصن یه وضعی :))

ممنون عزیزم نمی دونم والله فک کنم چون با گوشی میام بعضی وبا باز نمیشن حالا فردا با لپ تاپ میام ببینمش.
خودت چطوری؟ الی خوبه؟ بهش بگو حسابی از این فرصتاش استفاده کنه .منم سال دیگه گرفتار کنکور غزلم باید خونه نشین بشم.
پاسخ:
ممنون اونم خوبه
خدا صبرات بده برا سال دیگه :))
  • فیروزه ای ....
  • :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">