یه بغل حرف

دوشنبه

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

اصن عذاب وجدان دارم یه وضعی

3 جا رفتم مهمونی هر جایی هم یه فطاب خوردم با یه پیاله اجیل و میوه

هر چی این مدت برا کاهش  زحمت کشیده بودم در نصف روز دود کردم هوا

توی یکی از مهمونیا نخم مرغ رنگی تعارف کردن هر کسی یکی برداشت و تخم مرغ بازی کردیم 

خیلی سرش خندیدیم هر کسی تخم مرغ اون یکی رو میشکست برا جایزه تخم مزغ رو بر میداشت

من فوری یکیمو تو کیف گذاشتم که از دستش ندم

  • مژگان ...

نظرات  (۳)

  • فیروزه ای ....
  • آخ آخ
    چه کار عاقلانه ای :))
    تخم مرغ رنگی دوست میدارم. خیلی خیلی
    من که فعلا می خوام وزنم ثابت باشه. کاهش پیشکشم :(
    پاسخ:
    بله ما زرنگ بیدیم:)))
  • محمد(سروش) شریف
  • سلام 
    جالب بوووود
    ---------
    زیاد از این وب سردر نمی آرم نمی دونم چطور باید نظرات رو تأیید کرد

    پاسخ:
    منم هنوز خوب سر در نمیارم چکار باید بکنم
    سلام مژگان جون
    خوبی؟ اوضاع منم خرابه همدردتم  
    حالا باید چى کار کنیم؟
    پاسخ:
    امیدوارم فردا یکم بتونم ورزش کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">