یه بغل حرف

در و دروازه

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

گوش های من مدل در و دروازه ست

پریشب مادر شوهری اومده بود خونه مون نه چیزی خورد .هم اخماش تو هم .هم تا فرصت میکرد یه چیزی میگفت

بعد من چکار کردم؟

دیشب پررو پررو با الینا دوتایی بلند شدیم رفتیم خونشون که مهمون داشتن

یه عالم گفتم و خندیدم کلی هم خوش گذروندم

میدونم بخاطر این بود که خواهرم چند روز خونه مون بوده

ولی باید عادت کنن .مشکل اوناست که باهش کنار بیان نه مشکل من :))

  • مژگان ...

نظرات  (۱)

  • فیروزه ای ....
  • چه خوشگل. چه جالب. خوشم اومد. باید عادت کنن:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">