یه بغل حرف

گوشی یا تبلت مسئله اینست؟

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ب.ظ

دو سه سال پیش که رفتم گوشیمو عوض کنم فروشنده گفت چه جور گوشیی میخواین

منم بر و بر نگاش کردم و گفتم گوشیه "walking&talking"

واقعا هم استفاده ی دیگه ای از گوشی نمیکردم اهل اس دادن و بازی هم نیستم

اما حالا میبینم که با هر شارژِ ایرانسلی مگ مگ اینترنته که دود میشه میره هوا

و هر کاری میکنم با گوشی نمیتونم یه صفحه مث ادم باز کنم تصمیم گرفتم عوضش کنم

حالا امیر میگه برو تبلت بگیر بجای گوشی ولی من میدونم بگیرم شده اسباب بازی الینا

دوباره همین رو باید دستم بگیرم از طرفی برا کتاب خوندن و وبگردی تبلت بهتره ولی حمل و نقلش مشکله

حالا بر سر دو راهی موندم 

برم یه سرچی بکنم ببینم قیمتا چجوره؟

  • مژگان ...

نظرات  (۷)

  • مداحان و هیئت های شیراز

  • سلام علیکم نوروزتان فاطمی
    سایت اطلاع رسانی محافل و مجالس مذهبی شیراز آماده تبادل لینک با شما میباشد.
    در صورت تمایل ما رو با نام سایت مداحان شیراز لینک کرده سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک نماییم.
    یا فاطمه الزهرا(س)
    www.madahan-shiraz.blog.ir
     سلااااااااااااااااام
    خوبی
    خوشی
    سلامتی
    چه خبراااااا
    تبریک میگم سال نو رو به شما
    امیدوارم سال خوبی باشه
    حالا هدفتون از این بلاگ چیه؟
    اون یکی کم بود....
    خوب سلیقه ای داری
    وب جالبیه همشو خوندم عالی بوووووود
    بهر حال ممنون که یادما هم بودی
    همواره تندرست وسلامت باشید
    پاسخ:
    ممنون شما هم سال خوبی داشته باشید
    مردن وگمشدن از ماست نه از فاصله ها
    دل ازاینهاست که تنهاست نه ازفاصله ها 
    گرچه دیگرهمه جا پرزجدایی شده است 
    مشکل ازطاقت دلهاست نه از فـاصله ها
    """"""""""""""""""""""""""""""""""
    سلام ودرود[گل]
    پاسخ:
    [گل]
  • سینا ذوالفقاری
  • http://sina810.ir/1393/01/04/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86
    پاسخ:
    ممنون ولی هیچی نبود 

  • سینا ذوالفقاری
  • http://sina810.ir/1393/01/04/blog
    سوالاتو اینجا مطرح کنید جواب میدم :)
  • محمد(سروش) شریف
  • http://soroosh252.blog.ir/
    سلام ودرود
  • فیروزه ای ....
  • آقا هر چی خریدی، بعدش دستتو سر ما هم بکش بلکه صاحب گوشی جدیدی، تبلتی،ف چیزی شدیم
    پاسخ:
    من هنوز میخواستم از شماها بپرسم چی بخرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">