یه بغل حرف

آخرین پست 92

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

بالاخره رسیدیم به اخرش

امسال هم با تمام خوبیها و بدیهاش گذشت و یه مشت خاطره و تجربه ازش موند.

زمستون نفسهای اخرش رو میکشه و نرم نرم بهار داره میاد .

یه نگاه که به پشت سرم میکنم امسال یا خیلی خوب بود یا خیلی بد .انگار حد وسط نداشت .

بهترین اتفاق امسال این بود که بهم ثابت شد اگر بخوام میونم کاری رو انجام بدم 

هیچوقت فکر نمیکردم دیگه بتونم وزنم رو کم کنم ولی ابن کار رو کردم.

تجربه ی وبلاگ و شهامت نوشتن تجربه ی خیلی خوبی بود قبلا برام سخت بود که بنویسم

و بقیه چه آشنا و غریبه افکار و عقلیدمو بخونن .این تجربه ی لذت بخشی بود

پیدا کردن دوستان مجازی یکی از بهترین اتفاق ها بود

 دوستهایی که از هر دوست واقعی برام واقعیترن وتو تموم لحظات غم وشادی این روزا کنارم بودن.

خدا رو شکر میکنم که فرصت این رو پیدا کردم که با طب سنتی اشنا بشم یه گمشده تو زندگیم بود

اگر اتفاقای ناخوشایند ی هم برام افتاد از هر کدوم یه درس گرفتم.

بعضی هاش تقصیر خودم بود و بعضی ها نه ولی هرکدومشون یه تجربه پشتش داشت.

میگن لحظه ی تحویل سال لحظه ی اجابت دعاست بهترینها رو برانون ارزو میکنم 

شما هم یه گوشه از ذهنتون منو جا بدین (قول میدم زیاد جا نگیرم)

امیدوارم امسال , سال تحقق رویاهاتون باشه

سالی پر از سلامتی شادی , عشق و امید رو آرزو میکنم.


  • مژگان ...

نظرات  (۱)

  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • عیدتان مبارک
    اگر با تبادل لینک با سایت دانلودانه موافقیت ما را با:
    عنوان:  دانلودانه
    لینک کرده و به ما اطلاع دهید.
    مزایای تبادل لینک:
    1) افزایش پیج رنک (رتبه) گوگل
    2) بهتر شدن رتبه الکسای وب
    3) نمایش بهتر وب در موتور های جستجوگر مثل گوگل
    4) افزایش بازدید از وب
    5) قرار گرفتن در وب های برگزیده در سایت شرکت بیان (بلاگ)
    6) ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">